Analýzy a konzultace

Máte web a nesplňuje vaše očekávání? Myslíte, že by mohl vydělávat více? Hledáte nové možnosti rozvoje svých internetových stránek?

Příčiny, proč web nepřináší očekávané výsledky, mohou být různé: chyby v použitelnosti, přístupnosti, nevhodný obsah, špatně cílená propagace, nesprávná optimalizace pro vyhledávače (SEO) a další. I když jste zatím spokojeni, jako v každém byznysu určitě hledáte možnosti zlepšení a dalšího rozvoje.

Díky našim zkušenostem odhalíme slabiny vašich internetových stránek. A co je důležitější, doporučíme, co a jak zlepšit. Správná analýza dokáže zvednout úspěšnost.

Analýza použitelnosti

Na použitelném webu se návštěvníci snadno orientují a rychle najdou, co hledají. Bez dobré použitelnosti nebude web úspěšný – i když na něj přivedete uživatele, nestanou se z nich zákazníci, ale na webu se ztratí nebo prostě odejdou. Dobře použitelný web získá více zákazníků, kteří se na něj navíc vracejí.

Otestujeme, zda web dodržuje základní pravidla použitelnosti. Další chyby odhalíme pomocí statistik, jak návštěvníci váš web využívají. Nejlepší analýzou je pak uživatelské testování použitelnosti.

Analýza přístupnosti

Přibližně 30% uživatelů internetu je různým způsobem handicapovaných. A nemusí se jednat jen o barvoslepé, dyslektiky apod. Jinou schopnost vnímání webu mají staří lidé, uživatelé mobilních zařízení a méně obvyklých prohlížečů nebo i roboti vyhledávačů. O tuto třetinu zákazníků můžete přijít, pokud je váš web nepřístupný.

Prověříme, zda web splňuje nejdůležitější standardy (Pravidla pro tvorbu přístupného webu od Ministerstva informatiky ČR, normu WGAC atd.), a doporučíme, jak nalezené chyby odstranit.

Analýza obchodní úspěšnosti

Přivést návštěvníky na web je jen prvním krokem k tomu, aby vydělával. Návštěvníky musíte přesvědčit, aby nakoupili, případně provedli jinou akci.

Odhalíme překážky, které web klade uživatelům v nákupu. Poradíme, jak návštěvníky motivovat k akci a jak zvýšit důvěryhodnost stránek. Pomůžeme tedy, aby se z návštěvníků stali zákazníci, kteří se na váš web budou vracet.

Rychlý audit

Chcete zjistit, kde má váš web slabiny? Provedeme základní analýzy, prověříme technické parametry i obsahovou stránku a navrhneme možnosti optimalizace.

Poradíme taková zlepšení, která nejrychleji přinesou efekt, a navrhneme oblasti, na které je vhodné se zaměřit při rozvoji vašich stránek.

Kompletní audit

Chcete znát pravý stav vašeho webu? Potřebujete zjistit, jak si stojí oproti konkurenci? Váháte nad redesignem?

Provedeme celkový rozbor internetových stránek a zaměříme se na:

  • použitelnost
  • přístupnost
  • technické parametry
  • kvalitu obsahu
  • optimalizaci pro vyhledávače (SEO)

Výstupem je rozsáhlá zpráva, kde se dozvíte o slabinách i přednostech webu. Doporučíme, jak co nelépe odstranit nedostatky, a stanovíme priority – porovnáme nákladnost a pracnost řešení vzhledem k efektu.

Tato služba je vhodná především pro e-commerce stránky.

Audit nastavení Google Analytics

Můžete mít skvělý i špatný web, pokud ho ale nebudete měřit, nedozvíte se to. Google Analytics je užitečný nástroj, bez správného nastavení ale přinese zkreslené statistiky pro rozhodování.

Zkontrolujeme vaše nastavení, případně nastavíme Google Analytics od začátku. Přizpůsobíme měření potřebám konkrétního webu. Zároveň vás naučíme, které statistiky je pro vás nejdůležitější sledovat. Získáte tedy detailní informace a schopnost využívat je pro váš byznys a rozvoj webu.

Poptejte nás!

Váš web je pro nás výzva. Rádi vám zhotovíme nezávaznou nabídku. Cena se bude odvíjet od rozsahu webu.


Napište nám, ptejte se



Údaje označené * jsou povinné.

Novinky emailem

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru do vaší emailové schránky a získejte informační náskok.

↑ nahoru