Školení Google Analytics 13. března 2014, Plzeň

Na školení se seznámíte s pokročilými funkcemi a statistikami bezplatného měřicího nástroje Google Analytics. Naučíte se praktické postupy při běžné práci s reporty. Osaháte si poslední novinky v rozhraní. Dozvíte se o dalších užitečných nástrojích i o obecných principech webové analytiky v širších souvislostech.

Termín: 13. března 2014 Počet účastníků: 5 - 12
Místo konání: Plzeň Rozsah: 10:00 - 17:00
Cena:
3.900 Kč 4.719 Kč vč. DPH
Objednat

Pro koho je kurz určen

Školení je určeno vlastníkům webů, správcům PPC reklam a jiných kampaní, markeťákům, manažerům i webmasterům, kteří s Google Analytics začínají nebo s nimi již mají základní zkušenost a chtějí se je naučit využívat prakticky a do hloubky.

Proč přijít na kurz?

Online kampaně, optimalizace pro vyhledávače nebo třeba rozvoj webu se dají bez opory v datech dělat jenom velice obtížně. A když už někdo třeba Google Analytics používá, většinou opomíjí důležité reporty a i ty základní metriky interpretuje chybně. Mé školení si klade za cíl naučit účastníky dívat se na správné statistiky, správně jim rozumět a obecně začít nad daty cíleně přemýšlet.

Jan Tichý — lektor kurzu

Co potřebujete

Školení je zaměřeno na začínající i pokročilejší uživatele, kteří již běžně pracují se základními statistikami. Předpokládá, že se již do Google Analytics někdy přihlásili, rámcově se orientují v jejich rozhraní a reportech, případně už i znají pojmy jako návštěva, návštěvník, bounce rate či konverzní poměr.

Obsah školení

  • orientovat se v novém rozhraní Google Analytics,

  • navrhnout správnou strategii rozložení účtů a profilů,

  • porozumět systému přístupových práv a zvolit správnou bezpečnostní politiku,

  • přizpůsobit měřicí skript českým specifikům,

  • pracovat s pokročilejšími reporty a funkcemi Google Analytics,

  • používat filtry, segmentaci, vlastní reporty,

  • seznámit se s posledními novinkami: statistikami v reálném čase, cestami s více kanály, sledováním sociálních interakcí, vizualizací toku návštěvníků, SEO reporty,

  • sledovat složitější případy různých cílů a nákupních košíků,

  • vyvarovat se problémů, které ztěžují vyhodnocování reklamních kampaní,

  • pracovat s klíčovými slovy a vstupními stránkami pro účely SEO a PPC,

  • sledovat na webu různé události či interní vyhledávání,

  • kombinovat údaje z dalších nástrojů, jako jsou třeba PPC systémy,

  • využívat multivariantní testování, A/B testování a další analytické nástroje.

A zejména – dozvíte se, jak to vše prakticky promítnout do vylepšování svého webu, jeho obsahu, použitelnosti, obchodní účinnosti, efektivity reklamních kampaní či návštěvnosti z vyhledávačů.

Materiály ke školení

Účastníci školení obdrží tištěnou prezentaci s místem pro vlastní poznámky a certifikát o absolvování.

Vyhrazený prostor pro dotazy účastníků je samozřejmostí.


Objednávka: Školení Google Analytics



Údaje označené * jsou povinné.

Odesláním formuláře se závazně přihlašujete na kurz. V případě odhlášení v průběhu 14 a více dní (den rozumějte 24 hodin) před konáním akce získáte zpět 100 % ceny. Při odhlášení 3 – 14 dní před konáním akce Vám bude fakturován storno poplatek 25 % z ceny. Při odhlášení z kurzu v den konání nebo jeden den před konáním akce Vám bude fakturován storno poplatek 50 % z ceny. Při neúčasti bez odhlášení není možné platbu vrátit (v případě, že platba neproběhne, bude Vám i přesto fakturována). Neproběhne-li platba za akci z Vaší strany před jeho konáním, bude Vám vždy daný storno poplatek fakturován. Zastoupení (převedení poplatku na náhradníka) je možné. Odhlášení z akce musí být provedeno písemně (e-mailem) nebo telefonicky a písemně (e-mailem) potvrzeno ze strany pořadatele.

Novinky emailem

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru do vaší emailové schránky a získejte informační náskok.

↑ nahoru