Ohlédnutí za WebExpo 2011

Jaký byl letošní ročník konference WebExpo?

Ani letos jsme si nenechali uniknout největší konferenci ve střední Evropě zaměřenou na internetové stránky, která se konala 23. – 24.9.2011 v Praze na VŠE. Po třech letech se konference přesunula z ČZU na VŠE a velice jí to prospělo. Celá konference pod jednou střechou a jedno místo, kde se mohou všichni scházet, byl výborný nápad. I organizačně bylo letos vše mnohem lépe zvládnuté.

Celé dva dny byly nabité spoustou zajímavých přednášek, které probíhaly současně ve čtyřech sálech. O několik, které nás opravdu zaujali, se s vámi krátce podělíme. U většiny je možné si na stránkách konference prohlédnout prezentace.

Mezi zajímavé přednášky, na které jsme se těšili, patřila například „Jak správně nastavit cenu webových aplikací“ od Václava Lorence, známého jako Pricing idiot. Kde byl nastíněný postup, jak správně určit cenu webové aplikace.

Na přednášce „Bulharská konstanta ve webové analytice“ Jan Tichý popisoval, na co si dát pozor při vyhodnocování úspěšností webových stránek pomocí Google analytics.

Marek Prchal nám na své přednášce“ 13 – 19“ představil své znalosti o cílové skupině 13 – 19 let a byla to spousta zajímavých informací podaná velice zábavnou formou.

Malou exkurzi do světa psychologie nám udělal Petr Kosnar s přednáškou „Rozhodněte o rozhodnutí druhých“, ve které ukázal pár zajímavých možností, jak pomoci zákazníkovi se správným rozhodnutím.

To, že obsah webu, je třeba připravovat a rozmyslet už při návrhu webu, nám připomněl Jan Řezáč ve své přednášce „Přidej vejce“.

Celou konferenci provázeli dva fenomény. Prvním byl Twitter a obecně sociální sítě. Během dvou dnů konference bylo jen na Twitteru téměř 3300 příspěvků, což je cca tři na každého účastníka.

Uklízečka při úklidu přednáškového sálu: "Jsou to prasata, napíšu jim to na facebook."

Druhá věc, která se nedala přehlédnout, byl tablet iPad od Applu. Ten měl odhadem každý třetí účastník konference.

Konference byla opravdu povedená a už se těšíme na další ročník.

Novinky emailem

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru do vaší emailové schránky a získejte informační náskok.

↑ nahoru