Brand building 5. března 2014, Plzeň

Kdekdo chce značku mít, kdekdo chce značkou dokonce být. Zdrojů i mudrců je mnoho, reálně ale se značkou pracovat umí málokdo. Budovat značku je přitom práce jako kdejaká jiná. Jen se z toho často dělá zbytečná věda. Nebo se naopak značka a péče o ni ignoruje zcela.

Načerpejte potřebnou teorii a vše si vyzkoušejte při praktickém workshopu na reálných příkladech.

Termín: 5. března 2014 Počet účastníků: 5 - 15
Místo konání: Plzeň Rozsah: 10:00 - 17:00
Cena:
3.500 Kč 4.235 Kč vč. DPH
Objednat

Pro koho je kurz určen

  • podnikatelé, kteří se soustředí hlavně na svou práci a tuší, že marketing už klepe na dveře
  • živnostníci, kteří cítí, že jsou možná značkou, ale neví jak na to
  • lidé z marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat, jestli by svou práci nemohli dělat krapet jinak

Proč na kurz jít?

Brand\building teď frčí, kdekdo to teď řeší. Ale co to vlastně je? Jak fungují velké značky? K čemu je to nám malým značkám dobré? Přijďte si hrát, cvičit a bavit se. A třeba i tu vaši značku pokopneme tak, jako už desítky jiných.

Karel "mindless" Novotný — lektor kurzu

Obsah školení

Budeme se bavit o moderní práci se značkami, jak značky žijí, fungují, plánují.

Dopolední teoretický úvod

  • po svižném úvodu do problematiky se vrhneme do práce
  • provedu vás užitečnými brand nástroji, které pomáhají velkým firmám stejně dobře jako začínajícímu živnostníkovi
  • vždy ale s potřebným marketingovým kontextem, jeden nástroj navazuje na druhý
  • zhodnotíme dobré příklady světových i českých značek
  • a podíváme se i na inspirativně odpuzující příklady

Odpolední praktiký workshop

  • projdete reálným procesem brand building projektu, za který klient platí desítky tisíc. A rád.
  • všechna cvičení přitom budeme provádět na reálných case studies účastníků, které sesbíráme cca. týden před kurzem

Reference na lektora a kurz

Než Karel přišel, věděl jsem, že máme nějaké výrobky. Jakmile tu už byl, ukázalo se, že máme i značku. A když odešel, dozvědělo se o našich značkách hodně lidí.

Bedřich Štecher — majitel Jaroměřické mlékárny

Karel je specialista. Jeho kurz byl pln sdílení jeho know-how. Já toho na semináři o světě brandingu hodně pochopil. Na svět značek již nahlížím úplně jinak a přemýšlím, jak pracovat s brandem mé firmy.

Petr Svoboda

Skvělé připravené téma, nahuštěné, ale přesto přehledné teoretické výklady. Zábavnou formou podaná část praktická, jež byla jednoduchým a účelným nakopnutím pro vlastní myšlenku. Výborný koncept celého kurzu.

Daniel Gamrot


Co za své peníze dostanete?

  • celodenní intenzivní dialog, cvičení a zkušenosti
  • 1 hodinu mé osobní konzultace na téma brand building, platí po domluvě v následujících 3 měsících
  • dílčí řešení pro svá vlastní témata, zaslaná do cvičení
  • potřebné občerstvení pro udržení pozornosti, bdělosti a dobré nálady
  • tvůrčí a inspirativní atmosféru, která nakopne nejeden business
  • až 15 podobně smýšlejících kolegů, kteří (ze zkušenosti!) často během kurzu spletou své podnikání
  • upomínkový mindless dáreček
  • certifikát o absolvování kurzu

Objednávka: Brand building



Údaje označené * jsou povinné.

Odesláním formuláře se závazně přihlašujete na kurz. V případě odhlášení v průběhu 14 a více dní (den rozumějte 24 hodin) před konáním akce získáte zpět 100 % ceny. Při odhlášení 3 – 14 dní před konáním akce Vám bude fakturován storno poplatek 25 % z ceny. Při odhlášení z kurzu v den konání nebo jeden den před konáním akce Vám bude fakturován storno poplatek 50 % z ceny. Při neúčasti bez odhlášení není možné platbu vrátit (v případě, že platba neproběhne, bude Vám i přesto fakturována). Neproběhne-li platba za akci z Vaší strany před jeho konáním, bude Vám vždy daný storno poplatek fakturován. Zastoupení (převedení poplatku na náhradníka) je možné. Odhlášení z akce musí být provedeno písemně (e-mailem) nebo telefonicky a písemně (e-mailem) potvrzeno ze strany pořadatele.

Novinky emailem

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru do vaší emailové schránky a získejte informační náskok.

↑ nahoru